2009-2010

Tja

Det har väll inte hänt så mycke sen förra inlägget.. eller jo det föresten jag har ju firat jul! Byt julklappar med vännerna (tack för alla fina julklappar) och haft ett bra lov, hoppas det forsätter att vara bra, men det tror jag :) 

Men idag är det ju nyår!!!!! 

Gott Nytt År på er allihopa!! :D


Jag har inte tänkt så mycke på nåt nyårslöfte men om jag kommer på nåt så får ja väll ta det  :)

Jag har däremot bestämt att jag bara ska blogga om det händer nåt viktigt eller nåt speciellt!!!!!! så det kommer nog inte bli så mycke bloggande (säkert ännu mindre än nu) men men..

Okej nyårslåtarna:

1. Braik Your Heart-Taio Cruz

2. Lever Min Dröm (singelversionen)-Lorentz & M.Sakarias med NewKid

3. Flying High (D-Tune Radio Remix)-DCX 


 mmmmmmmmm

wooooooooooooow 

P.s Nästa blogginlägg kommer jag att skriva nästa år bara så att ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0