Äntligen!!

Tja :D, äääntliiigen har jag valt en telefon som jag kan tänka mig att skaffa istället för den jag har nu :D. Det är en htc Hero (android mobil) 5mp kamera, touch skärm såklart ;), sju olika skärmar typ och mycke mer, man kan säga att den har alla krav som jag vill att en telefon ska ha......men... den e lite dyr så det gäller att få ihop dom sista kronorna bara, sen kan jag shoppa loss.
Är det nån föresten som har testat den och som kan rekomendera den? många säger att den e grymt bra men man vet ju aldrig. Självklart ska jag ha den vita och inte den bruna (den e snyggare). Sen måste jag nog skaffa typ nåt slags fast internet pris till den för den e uppkopplad hela tiden till intenet och det kan bli lite dyrt om jag inte skaffar det, men det visar sig.


    




Sen ska jag tippsa om en riktigt bra låt också: Face drop med Sean Kingston, den e riktigt bra :D


Det var nog allt jag hade att komma med för den här gången, får se när jag skriver nästa gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0