halloween trix/tipps

Tja igen, jag kom på att nån borde infa folk om va man kan gör på Halloween och vem passar bättre om inte......................................................................................................................................................
JAG xD

Ända nackdelen är att jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det löser sig nog xD
Att ha en pumpa hemma är ett måste!! det är ingen Halloween utan en pumpa. Det är bara att skära ut efter eget behag (bara det blir snyggt) t ex så här ------->  

Men man kan också göra det av paprikor t ex så här------> 

Aa det är upp till var och en, om hur man vill ha det. Om man ska se nån film kan jag reckomendera Hostel 1&2, Barnhemmet och jag har hört att The Ring ska vara bra. Det var nog det jag hade att bjuda på nu. :)

Helgens hits:

1. Tik Tok
2. Knock you down
3. When loves take over

ha det bra så :D
P.s möter du en konstig figur så bli inte rädd eller döda den inte för det är Halloween och den kan vara utrotningshotad xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0