Två veckor!

Tja, eftersom jag inte skrev nåt förra fredan, skriver jag om två veckor nu! Veckan innan lovet hände det en heldel: på onsdagen drog man på lunchen till subway för attt köpa en macka, det slutade med att man fick småspringa tillbaka till skolan för att hinna till lektionen, UTAN MACKA!!!!!!! stod i fel kö och några andra trängde sig före :( så lunchen blev en varm macka på kafeét i skolan. Sen när vi slutade gick man och köppte en macka på hemköp. Torsdagen var helt okej, för då kom en trollkarl, han var typ tredje världsmästare och han var riktigt duktig. Efter showen blev det prinssestårta (mums) och sen när alla hade tagit fanns det typ såååååååå mycke tårta kvar så jag tog en bit till (mums igen). Fredan stannade jag kvar i stan efter skolan och mötte Alice, vi åt på gyllene måsen och shoppade :D På lördagen drog man till Isa vid ett-tiden och firade henne tillsammans med mycke trevligt folk :D
GRATTIS ISA!!!!!!!!!!
 
Ny vecka och lov: Det har inte hänt så mycke precis men det kanske kommer ;)  

Veckans låtar:

1. I gotta feeling
2. Revolver
3. 21 guns



Det var allt för den här gången  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0