Jag + 25068 andra

Tja,

Lovade ju i förra inlägget att jag skulle lägga in fler bilder ifrån semestern, lugn de kommer (snart).

Men idag är det faktist den dag på året som flest svenskar fyller år samtidigt, hela 25 069 personer, själv är man inräknad ;D Så det är väl bara att gratta och bocka till alla de människor som fyller år idag. Själv har jag firat min födelsedag i Stockholm med bl a shopping å mat, sen ikväll blir det mer mat och tårta, trevlans (y)

Sen har man ju skaffat en till blogg, lite svårt att beskriva va den handlar om, så det är nog bäst att ni går in och tittar själva, http://dmediaman.blogg.se/

Veckans låtar:

1. In My Head - Jason Derülo 

2. Ravers In The UK-Video Edit - Manian

3. Party At A Rich Dude´s House - Ke$ha 

Ha det bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0