En vecka kvar....

Minns inte allt som jag har hunnit gjort riktigt eftersom det var så länge sen jag bloggade, men lite ska jag väl komma ihåg :) hmmm......

Förra veckan var jag en heldel med Jesper, på tisdagen åkte vi till ön tillsammans med Lizette och Alice, träffade mycket trevligt folk :) På onsdagen stack jag och Jepser till Hemlingby i Gävle och cyklade på 4Xbanan där, jätte kul!! :D Jonna hade en slags "hockeyvecka" hela förra veckan så det det blev inte så mycket tid med henne då :( Från söndag till måndag (den här veckan) sov älskling över och på tisdan åkte jag in med henne och Carro till stan, mycket sköjj :) Igår var jag hemma och cyklade, idag har jag städat heeellla övervåningen :o :) och nu är jag med älskling! <3 I morgon blir det till och jobba och sen på kvällen blir det till att vara med kompisar om inget ändras :) Justja, nu är det bara en vecka kvar av sommalovet, usch börjar få lite "söndagsångest" redan :/

låtarna orkar jag inte skriva upp nu, det får bli i ett annat inlägg :)

 

Ha det bra så länge! :)



Kommentarer
Postat av: hon från det rosa huset i det blå rummet ;)

Sötnos.. tycker inte du att det börjar bli dax med ett nytt inlägg snart? :)<3

2010-09-08 @ 21:26:18
Postat av: alice

jag håller med jonna, skriv mer gosse:D<3

2010-09-12 @ 11:04:37
Postat av: Jonna

David snälla, ett inlägg kan du väll skriva! För min skull, snälla! (: <3

2010-10-14 @ 14:14:19
Postat av: JJ

Håller med!

2010-11-05 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0