Ett tag sen!

Tja bloggen och peoplet som läser min blogg!

Det var ju ett tag sen sist och nu har det hänt en hel del!

Okej, vad har hänt: Jag har köpt en ny mobil (mycke nöjd över den), vart med en hel del vänner (och även badat bl a :D). Jag har även vart med i radio! i karlavagnen i P4, det var riktigt kul :D för dom som vill lyssna på programet kan ni gå in på www.sr.se och klicka på lyssna igen, sedan väljer ni P4riks om det inte står karlavagnen  för om det står karlavagnen kan ni klicka direkt på den och sen väljer ni datum 5/1-10 :)

Jag har även gått ett halvår i ettan nu och det känns skönt, tiden bara flyger iväg och det känns som man knappt hinner med allt men på nåt sätt så gör man det ändå :D (fattar inte hur men men).

Lizette har också fyllt år! Grattis Lizette :D !!!!!!!!

Det har nog hännt mycke mer men jag kan inte komma på nåt mera just nu, jag får väll skriva ett till inlägg om jag skulle komma på nåt ;)

Veckans låtar:

1.Crawl-Chris Brown (ganska bra men den e ny så ja tyckte att den kunde vara med)

2. Meet me halfway-Black Eyed Peas

3. Welcome to Tomorrow-Sean Kingston (och nån mer)


Ha det bra så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0