:)

Tjobre allihopa!

Nu var det ett bra tag sen sist, vill blogga nästan varje kväll men orkar aldrig slå på datan x) aja nu kommer ett inlägg iaf! :) förra veckan bestod mest av jobb, men även utav roliga saker. I tisdags och onsdags var jag med Jonna efter jobbet och hade det gött :) <3 På torsdagen åkte jag iväg med päronen o grannarna till Söderhamn (eller va de nu va) och sen vidare till Axmarsbrygga där vi åt mat, mums! :) I fredags var det dags för den årliga pilkastningen på Ringvallen, Jonna kom även och tittade på, sen drog vi hem till mig :) och på lördan bar det av till Uppsala med henne och Urrel, där det blev en del inköp och sen såg vi på den senaste Shrekfilmen, väldigt bra! :) senare på kvällen så åkte jag till sötis och hade vattenkrig, mycket skoj på det! ;D <3 Igår åkte jag till den stora staden för att få träffa brorsan, hans tjej och deras lilla nyfödda bebis, jättesöt :)



Veckans låtar:

1. Waka Waka - Shakira featuring freshlyground

2.
Bilionaire-Feat. Bruno Mars - Travie McCoy

3. California Gurls (feat. Snoop Dogg) - Katy Perry


Kommentarer
Postat av: JJ

dålig still david vi skulle ju se den filmen med gänget ju o sen också se TS3

2010-07-25 @ 23:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0