EngelskaJobbVärmeHö<3Farbror...

Hela veckan har typ bestått utav jobb och värme, men också lite andra saker. I Måndags och Torsdags var jag med Jonna på kvällen, hon svängde även in en snabbis på lördags kvällen en liten stund, mycket nice :) <3 I Fredags kom även två stycken snubbar ifrån Finland som skulle laga en vedmaskin och då fick man ju va med och leka tolk och snacka engelska, ojojoj.... Som tur var så var Gabbe och Angelica där och kunde hjälpa till, annars vet jag inte hur det hade gått. Men efter några felsägningar och frågetecken så var även det fixat och det mesta av min tid har spenderats på en höskulle och i väntan på nästa lass med hö :p Idag har jag forsätt med att lassa hö och under en paus smet jag iväg och köpte glass av Lizette och Jonna som stod i kiosken på Ringvallen, mums :) Nu sitter jag i mitt kära varma rum och lyssnar på musik, äter glass med chokladsås och slåss mot myggen x) Vore inte helt fel nu att sticka iväg till kalla alperna och åka lite skidor just nu...mmm ;) Sen har jag blivit farbror också, min bror Ville och hans tjej Linn har fått barn, så stort grattis till dom och all lycka till! :D Nej det är en ny arbetsdag i morgon så det är väl bäst att gå och sova snart, ha det bra allihopa! :)

 



Veckans låtar:

1. Hey, Soul Sister - Train

2. Alors On Danse - Stromae

3. Paparazzi - Lady Gaga

Kommentarer
Postat av: Isa

du är utmanad på min blogg ;)

2010-07-09 @ 23:48:53
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0