Hejsvejs

Tjobre!

hm va ha hänt nu då?
(
minnet är kort så jag minns typ bara ifrån torsdags å frammåt, sorry)

I torsdags fyllde Jonna år <3, så efter jobbet åkte jag till henne, blev en del bad o sen på kvällen blev det grillning med lite trevligt folk :) Linda fyllde även år då, så grattis på er båda :) I fredags träffade jag Jocke i stan och var där ett tag. På hemresan fick man sällskap av Jonna och Urrel som också hade varit i stan och sen följde jag med Jonna hem ett tag :) <3 I lördags var det lite firande här, vi firade att vi hade bott här i 10 år nu och många grannar kom :) Igår var jag hemma med familjen och sen på kvällen kom Jonna förbi och vi tävlade mot brorsorna på bl a Kubb, Krocket o kortspel. Mycket kul, men det gick kanske inte så bra för vårt lag men vi får ge igen nån annan gång x) Idag har jag jobbat och nu ska jag snart åka till Uppsala för att träffa Jepser :)

Dagens låtar får ni hitta på själva ;)

Kommentarer
Postat av: JJ

mår du bra?

du lägger alltid upp dagens låtar!!!!

2010-07-25 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0