Helg + Sommarjobb

Tjobre!

I lördags drog man till Uppsala och klippte sig och sen mötte man trevligt folk på stan :) var tveksam på om det skulle bli någon grillfest med klasskompisar men efter ett tag åkte man iväg med några ifrån klassen och grillade även med några andra, mycket trevligt :) Vid ett tiden på natten började jag, Jesper och Jocke att gå in mot stan och på vägen slank vi in på McDonald´s och sen vidare hem till Jepser.
På söndagen åkte jag hem och sen åkte jag till Jonna, mycket trevlans! :)

Igår börjad jag sommarjobba och det har jag även gjort idag, helt okej men ganska jobbigt :)

 

Veckans låtar:

1. Stereo Love-Radio edit - Edward Maya Featuring

2. Bilionaire-Feat. Bruno Mars - Travie McCoy

3. In My Head - Jason Derulo

 

Detta var allt för denna gång men jag bloggar nog snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0