Sommarlov!

Tjbore!

Äntligen har man sommarlov!!! kan knappt fatta det, men det kan nog bero på att mamma sa att jag slutade den elfte men sen sa Jesper att jag slutade den andra, så tack Jesper! x)

I måndags var det typ sista plugget som skulle in och i tisdags kom Jonna förbi på kvällen, mycket trevlans! :)
I går slutade man plugget först, sen drog man tilll stadsparken med massa trevligt folk och sen på kvällen var man med mer trevligt folk, mycket skojjigt :) Efter festandet sov man över hos Jesper och sen drog man hem med bussen, vid halv fem tiden drog jag till stan med Isa och shoppade nya solglasögon och även nya skor :)

Har redan börjat sakna alla ifrån klassen också, undra hur man ska klara av sommaren utan er! :s men vi får hitta på nåt i sommar allihopa! :)




Veckans låtar:

1. In My Head -Jason Derulo
2. Billioaire-Feat. Bruno Mars - Travie McCoy 
3. Skaka Rumpa - Sean Banan

Jag hade nog inte så mycket mer att skriva om just nu, men jag kommer nog på nåt snart igen att skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0