Äntligen...

Tja igen alla bloggläsare!

NU var det banne mig evigheter sen jag bloggade på den här bloggen, så nu är det väl på tiden att blogga. Hm vad har hänt då?

Helgen efter att jag fyllde år så kom ena brorsan på besök och grattade mig, mycket trevligt :D
Sen på lördagen så åkte han och jag in till Uppsala på kvällen och åt middag på Tzatsiki (eller hur det nu stavas) och allt var mycket gött. Sen rullade vi hemmåt, för jag måste hem innan sju för sen skulle Lizette, Isa och Alice komma och fira mig. Innan vi skulle gå ur bilen bad brorsan en att hämta hans Ipod inne i Nybygget (gästhuset) för han årkade inte gå, och snäll som man e så gick jag för att hämta den. Väl inne i huset hittar jag inte någon Ipod utan istället sitter nån jäkla person i en stol bortvänd mot dörren (så han sitter med ryggen mot dörren) och säger att han har väntat på mig :S Jag har ingenaning om vem det är så jag tänker att jag går fram för att se vem det är och så fort jag vänder mig om för att se vem det är ser jag att en hel hög med folk som kutar imot mig och skriker :S Efter en liten stund ser jag att mannen i stolen var Kalle och alla som hade kutat emot mig var, Lizette, Isa, Alice, Anders, Jocke, Jesper, Tora och Ida! Det visar sig att de har varit så jäkla snälla och ordnat en överrasknings fest för mig, snacka om att man har bra vänner :D och överraskad det blev jag mer än väl! Sen visade det sig också att mamma, pappa och brorsan visste om allt och hade försökt att hålla mig borta från huset, så att alla de andra kunde komma in och gömma sig, haha xD Så tack allihopa för en underbar fest!!!!! :D <3

Hm vad har hänt mer?

Skolan rullar på och läxor och prov kommer och går.

Sen hade man ju en liten fest för ett tag sen med en massa trevligt folk, kan bara förklara festen som en galen men rolig fest :)

Jocke i klassen fyllde år i onsdags också, Grattis Jocke!
På onsdagen hade vi nationellt i matte men efter det åkte jag in till stan och åt med polarna och sen åkte jag hem. Vid femtiden åkte jag tillbaka till Uppsala för att va med Jesper, vi handlade mat och gluttade film, mycket trevligt. Sen sov jag över och på tordsdagen åkte vi och handlade lite igen och startade att baka kladdkaka. KLaddkakorna (vi bakade två st) blev inte som planerat, de såg väldigt hemska ut, kladdkakorna började att rinna och blev helt konstiga, sen tänkte vi göra en tårta av allt med grädde osv men den smällte också, så då satte vi in den i kyllen och sket i den. Lite senare kom Lizette, Alice Isa och Jocke och vi gick och bowlade och hade skoj. Sen på hemvägen till Jesper handlade vi mer och sen lagade vi tacos hos Jesper och gav Jocke presenter. Kvällen vart lyckad, bortset ifrån kladdkakorna xD


Igår åkte man in till den stora staden med Alice, Lizette och Isa för att shoppa och känna av storstadslivet. Vi fikade bl a på Vete Katten och shoppade en massa, riktigt kul, måste göras om :D

Å nu håller telefonen på att skicka gamla sms till alla olika möjliga människor :s ber om ursäkt om någon av er har fått något och hoppas ni godtar ursäkten.

Sen hade jag ju lovat att lägga upp fler bilder ifrån resan till Österrike och här kommer några fler:










Veckans låtar:

1. In My Head - Jason Derulo

2. Stamp On The Ground-Radio Edit - ItaloBrothers

3. Ravers In The UK-Vido Edit - Manian

Detta var det jag hade att skriva om för denna gång, vi hörs och tills dess... ha det bra :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0