Snart sommarlov!!!

Tja!

Snart har man sommarlov, nu är det bara tre dagar kvar, så skönt! :D Hoppas nu bara att man inte får göra om något så man måste gå på kompliteringsveckan och jobba mer, vorre riktigt jobbigt om man fick göra det :(

Aja, igår hade man först en lektion på morgonen, multimedia och då tittade vi bara på film och snackade betyg. Sen hade man rast i typ tre eller fyra timmar. Då passade jag, Jocke och Jesper på att gå till ÖoB och McDonald´s men sen när vi kom tillbaka til skolan var det ändå typ två timmar innan jag hade nästa lektion. Efter engelskan (som var den sista lektionen) drog jag hem och sen på kvällen kom Jonna till mig, mycket trevlans :) och nu sitter jag ensam hemma och funderar på att börja laga mat pga att mamma o pappa åkte iväg med grannarna till nån restaurang så måste jag göra det :/



Veskans låtar:

1. In My Head - Jason Derulo
2. Fight For This Love - Cheryl Cole
3. Ravers In The UK - Video Edit - Manian

Detta var nog allt jag hade att skriva om tills vidare, ha det bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0