Två dar kvar

Tja!

Igår vakna man upp, gick ut och gick in igen xp sen på kvällen drog man till Månkarbo och tittade när Månkarbo-Ullfors spelade, de vann, så stort Grattis!! ;D sen efter matchen fick man träffa Jonna en liten stund, mycket trevligt! :) sen bar det av på en liten runda med moppen och sen hem till soffan, jag trodde att jag skulle få hjälpa till att klippa gräset men när ingen var hemma sket jag i det x)

Idag bad jag om nytt busskort eftersom mitt gamla har slutat fungera :/ kändes lite konstigt att fråga om ett nytt två dar innan sommarlovet, men men så är det :)

Nu sitter man med sista plugget innan lovet och kämpar, men nu orkar jag inge mer, så nu e det bara att hoppas på att det räcker för ett högre betyg :)



Veckans låtar:

1. Blah Blah Blah - Kesha

2. In My Head - Jason Derulo

3. Replay - Iyaz

Detta var allt så länge, ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Somm jag väntade David. Jag satt hemma hela kvällen och väntade på att du skulle ringa och säga att maten var fördig men du ringde aldrig. Svikare tycker jag att du är . haha

2010-06-01 @ 10:41:09
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0